Świat AGD

 

 

 

KONTAKT Z DZIAŁEM REKLAMACJI
e-mail: reklamacje@swiat-agd.com.pl
tel.: 790 222 613 

 

  

REKLAMACJA USZKODZEŃ W DOSTAWIE KURIEREM GEIS:

 

Przy odbiorze zamówienia weź od kuriera numer telefonu. Na sprawdzenie przesyłki masz 7 dni. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń skontaktuj się z kurierem - ma on obowiązek wrócić i spisać z Tobą protokół szkody. Protokół prześlij nam w formie zdjęcia lub skanu mailem wraz z numerem zamówienia, opisem reklamacji, możesz dołączyć także zdjęcia uszkodzeń. Po otrzymaniu zgłoszenia doślemy nowe produkty.

 

REKLAMACJA USZKODZEŃ W DOSTAWIE KURIEREM POCZTOWYM POCZTEX:

Jeśli przesyłka była oznaczona naklejką "uwaga szkło" do rozpatrzenia reklamacji będzie potrzebny protokół szkody. Możesz go spisać bezpośrednio z kurierem Pocztexu lub w najbliższej placówce Poczty Polskiej.  Skan lub zdjęcie protokołu wraz numerem zamówienia oraz zdjęciem i opisem uszkodzeń należy przesłać nam mailowo. Po otrzymaniu zgłoszenia doślemy nowe produkty.

Jeśli przesyłka nie była oznaczona naklejką "uwaga szkło" do rozpatrzenia reklamacji wystarczą nam numer zamówienia, zdjęcia i opis uszkodzeń. 

 

REKLAMACJA USZKODZEŃ W DOSTAWIE DO PACZKOMATU IN POST:

Po stwierdzeniu uszkodzeń prześlij nam mailem zgłoszenie reklamacyjne zawierające Twój numer zamówienia, zdjęcie oraz opis uszkodzeń. Po otrzymaniu zgłoszenia doślemy nowe produkty.

 

 

ZWROT ZAMÓWIENIA:
 

Masz prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania paczki. Zwracany towar musi być nowy, bez śladów użytkowania oraz posiadać wszystkie oryginalne naklejki, etykiety itp.
Do paczki ze zwracanym produktem należy dołączyć paragon oraz oświadczenie o odstąpieniu od umowy, które znajdziesz tutaj.

Paczkę odsyłasz do nas na swój koszt na adres:

Świat AGD

ul. Unii Lubelskiej 1

61-249 Poznań

 



Uwaga! Nie przyjmujemy paczek pobraniowych oraz zwrotów do Paczkomatu.

 

ZAKUPIONY TOWAR JEST WADLIWY:

Jeśli zakupiony przez Ciebie towar jest wadliwy, skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo, przesyłając zdjęcia i opis wad, numer zamówienia lub numer paragonu/faktury.
Podstawą zgłoszenia reklamacji jest paragon lub faktura.
Jeżeli do produktu była dołączona karta gwarancyjna, możesz złożyć reklamację bezpośrednio u producenta.
 


ZAKUPIONY TOWAR JEST NIEZGODNY Z UMOWĄ:


Zgodnie z obowiązującym prawem, jeśli zakupiony przez Ciebie towar jest niezgodny z umową, możesz żądać jego naprawy lub wymiany na nowy. 

Po otrzymaniu od Ciebie zgłoszenia mailowego, nasz dział reklamacji ustosunkuje się do Twojej prośby i zostanie podjęta decyzja w zależności czy jest ona możliwa do zrealizowania, czy też wymaga poniesienia przez nas nadmiernych kosztów. Jeśli Twoje żadania nie będą możliwe do spełnienia, przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy lub do obniżenia ceny zakupionego towaru.

Sprzedawcy przysługuje prawo zbadania reklamowanego przedmiotu przez rzeczoznawcę w celu ustalenia czy towar rzeczywiście jest niezgodny z umową.
Czas powiadomienia klienta o swoim stanowisku przez nasz sklep w wypadku reklamowania niegodności towaru z umową wynosi14 dni.


Kontakt

TELEFON: +48 739 229 685

TEL./FAX: (61) 661 61 39

E-MAIL: sklep@swiat-agd.com.pl

Adres i nr konta

 

 

 

do góry