Świat AGD

Cennik i zasady wysyłek w sklepie swiat-agd.com.pl

Przy płatności przelewem

» Zamówienie do 299 zł – koszt wysyłki Poczta Polska Kurier48 14,00 zł, Poczta Polska - odbiór w punkcie 14,00 zł, Poczta Polska Pocztex Ekspres24 19.00 zł, Paczkomatem InPost 14 zł,
» Zamówienie powyżej 299 zł – koszt wysyłki wynosi 0 zł (sprzedający pokrywa wszelkie koszty logistyczne dostarczenia przesyłki).

Przy płatności przy odbiorze (pobranie)

» Zamówienie do 299 zł – koszt wysyłki Poczta Polska Kurier48 17,00 zł, Poczta Polska - odbiór w punkcie 17,00 zł, Poczta Polska Pocztex Ekspres24 22.00 zł, Paczkomatem InPost 17 zł,
» Zamówienie powyżej 299 zł – koszt wysyłki wynosi 0 zł (sprzedający pokrywa wszelkie koszty logistyczne dostarczenia przesyłki).

Przy płatności ratalnej:

» Zamówienie z opcją zapłaty w ratach możemy zrealizować za pośrednictwem systemu płatności internetowych PayU. Ze względu na fakt, że płatności ratalne uruchamiane są dla zamówień o kwotach powyżej 300 złotych, w tym przypadku wszelkie koszty obsługi logistycznej przenoszone są na sprzedającego.


» Każda wysyłana przez nas paczka jest ubezpieczona do pełnej wartości.

Nasze bogate doświadczenie w wysyłaniu firmą kurierską tak delikatnych przedmiotów jak porcelana oraz szkło pozwoliło nam w czasie stworzyć bardzo skuteczną formę zabezpieczeń. Aby paczka doszła cało stosujemy szereg zabezpieczeń: duże i grube kartony zewnętrzne (5 warstwowa wzmacniana tektura), przekładki amortyzujące kontakt paczki z podłożem doklejane od spodu i od góry (również z 5 warstwowej wzmacnianej tektury), folia stretch, przekładki wewnątrz opakowań, pakowanie produktów „na cebulę” – karton w kartonie i wiele innych.

» Stosujemy oryginalne opakowania producentów

» Dostarczamy nasze przesyłki na kilka sposobów.

Bardzo ważna rzecz przy doręczaniu paczek to informacja kto to robi. Nasz sklep współpracuje z firmą kurierską Geis. Mamy duże zaufanie do tego przewoźnika, współpracujemy z nimi już od jakiegoś czasu i jesteśmy z tej współpracy bardzo zadowoleni. Innymi firmami, z którymi wpółpracujemy, są Pocztex Kurier48, czyli kurier Poczty Polskiej oraz Paczkomaty InPost.


» Naklejki informacyjne

Każda paczka zanim wyjdzie od nas z magazynu jest bardzo dokładnie oklejona naklejkami i taśmami informacyjnymi: Uwaga szkło naklejka, Uwaga Góra naklejka, którą każdą naszą paczkę dokładnie oklejamy. Dzięki tym naklejką kurierzy z daleka już widzą co jest zawartością paczki oraz że trzeba bardzo uważać na jej zawartość.


» Ubezpieczenie i reklamacja uszkodzonej przesyłki

Każda wysyłana przez nas paczka jest ubezpieczona do pełnej wartości w razie uszkodzenia jej w czasie transportu. Koszt ubezpieczenia wliczony jest już w cenę kosztu wysyłki. 98% nadanych przez nas paczek dochodzi cało, aczkolwiek pozostają nam 2% paczek gdzie zostanie uszkodzona zawartość przesyłki. Jeżeli paczka zostanie w czasie transportu uszkodzona nie jest to powód do niepokoju, gdyż dzięki ubezpieczeniu przewoźnik pokrywa koszty uszkodzeń. Co ważne jeżeli zdarzy się już uszkodzenie paczki to wszystkie sprawy związane z reklamacjami załatwia nasz sklep u przewoźnika a Państwu od razu dosyłamy elementy, jakie zostały uszkodzone. Jest to najlepszy system, gdyż my wiemy jak to załatwić i nie zostawiamy tego na Państwo głowie. Z Państwa strony do reklamacji potrzebujemy tylko „Protokołu szkodowego” sporządzonego z kurierem. Protokół taki należy do nas wysłać dogodnym sposobem na adres e-mail: reklamacje@swiat-agd.com.pl, faxem na numer 061 661 61 29 lub tradycyjną pocztą na poniższy adres:
Świat AGD Sp. z o.o., Sp. K., ul. Unii Lubelskiej 1, 61-249 Poznań


» Odbiór przesyłki

Dokładne oględziny otrzymanej przesyłki nie są konieczne w chwili dostarczenia, ze względu na fakt, że klient może zgłaszać reklamacje na skutek uszkodzeń w transporcie drogowym w terminie 7 dni o daty otrzymania przesyłki. W obecności kuriera sprawdzamy przesyłki, których opakowanie zewnętrzne budzi zastrzeżenia co do występujących uszkodzeń. W takim przypadku sprawdźmy zawartość przesyłki i w przypadku uszkodzeń spiszmy protokół szkody z kurierem.

» Odbiór osobisty - Poznań

Istnieje możliwość odbioru osobistego towaru zamówionego u nas w sklepie. Nasz magazyn mieści się w Poznaniu pod adresem Świat AGD ul. Unii Lubelskiej 1, 61-249 Poznań (budynek "Fawor"). Oczywiście w momencie złożenia zamówienia potrzebujemy trochę czasu na przygotowanie i uszykowanie towaru do odbioru, także nim zdecydujecie się Państwo na odbiór osobisty poczekajcie na potwierdzenie tego faktu od obsługi sklepu internetowego.
Zapraszamy do naszej hurtowni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 15:00

Kontakt

TELEFON: +48 739 229 685

TEL./FAX: (61) 661 61 39

E-MAIL: sklep@swiat-agd.com.pl

Adres i nr konta

 

 

 

do góry